Sunday, January 20, 2013

Attending AKPC 2012

Design alamak?
Gelap!
Pemandangan dari seat aku
Zam, Juan, & Kimi
Pinggan aku ..
Menang Juan malam nie
Makan sikit je malam nie

1. Pada suatu malam, aku menghadiri jemputan Anugerah Kelab & Persatuan Cemerlang, UiTM Melaka. Lama rasanya tak hadir majlis-majlis rasmi UiTM nie. Nampak susun atur dan layout Dewan Taming Sari disusun rapi seakan layout dinner di dewan-dewan hotel ...

2. Ramai rakan-rakan aku memenangi anugerah Kelab/ Persatuan cemerlang malam tu. Wana menang 2 anugerah sekali gus ...bagi kelab aku, tak banyak boleh aku banggakan sbb ahli kelab aku pun tak tau dah kat mana ...ahhahaa

3. Apa pun, sorry aku share story nie ...blog aku, suka hati akulah ewakakakaaa ...jap lagi aku share majlis sekitar reception Sam & Emis last week ...take care :)




Akmal Adanan
+6013.779.3993
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: