Wednesday, January 23, 2013

Outstation: Segamat, Johor

Kami-kami

1. Zaman sekarang, sekejap jer masa berlalu. We live in a shrinking world orang putih cakap. Kalau pagi tadi aku kat melaka. Sekejap je aku dah di Segamat ...tp lebih hebat kawan baik aku tania, tiap-tiap malam dinner di KL ...makan kat melaka Xsedap katanya ahahah ....esok awal pagi dah di office.

Cendol itu
Dua bungkus aku balun benda alah nie
GPS code Cendol Segamat
Sebelah tu ada kedai jemur ikan masin sepat yg comel
Murah dan mengenyangkan

2. Generasi skrg mmg bergerak sangat pantas. Gadjet yang digunakan juga sangat canggih ...merepek gua hari ni ...

3. Skrg aku kat Segamat ...LI Visit. Panas betul segamat skrg ni ...apa pun, klu dtg sini boleh laa try Cendol at Taman Yayasan. Nasi Lemak pun best ...sebelah tu ade jual pisang goreng juga sedap ....

4. Ptg ni shoot ke JB ...this is life :)



Akmal Adanan
0137793993
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: