Saturday, January 5, 2013

Post Wedding: Sam & Emis


1. Dah beberapa hari aku sibuk dengan jadual kerja di Melaka, sambil sibuk run ke sana sini atas pelbagai urusan. Semalam baru sampai dari Melaka ke Pt. Sulong, dinner treat for Aizatul Alyaa's birthday ....ptg tadi bawak mak ke benut urusan lain. Skrg aku dan wife dah berada di Johor Bahru. Esok ada few more things to cover.

2. Now, Aku baru siap edit sikit-sikit gambar utk slide show Sam & Emis for their wedding scheduled on this coming Sunday (13.01.2013). Aku rasa belum hilang pemat uruskan wedding adik perempuan aku last November 2012 lepas. Now sedang sibuk untuk another wedding pulak. Letih jadi event planner ni tuan-puan. Okay, jom lihat sedikit gambar-gambar post wed mereka ...



































3. Aku akan jadi official wedding photographer for their wedding next week ...assist by my little bro Afiq Syahmi yang pada aku semakin baik hasil kreativiti-nya. Seriously, adik aku senang untuk dapat ilmu-ilmu photography maybe darah arwah ayah aku yang ada dalam badan kan. Sekarang Ami tengah sibuk utk beberapa album design. Aku juga sama ...sibuk dengan banyak sangat bebanan dalam satu masa. Sejak aku belajar hingga sekarang, jarang aku ada masa utk rest ...sentiasa penuh.

4. Doakan yang terbaik untuk job minggu depan nanti ..sapa-sapa yang nk join shoot, jangan segan call/ sms aku. Kalau ada ruang aku sentiasa seronok bekerja dengan anda semua. ehehe lagipun lama sangat dah aku tak shoot wedding nie ...

5. Sorry la kalau gambar-gambar tak bape cun ..lama sangat tak pegang kamera ...sikit blank masa shoot nie. Maybe effect selepas seharian drive from Penang to Jaybee the day before... Take care guys!

* Post wedding shoot on the 26th December, 2012
Refer: LINK



Akmal Adanan
013.779.3993

2 comments:

ranggie said...

WOW,,sahabat,,,walaupun dah lama ko tak shot..tapi lunak warna yg sharp sertacompo yg best tetap menjadi pujaan ku...sahabat...skill ko tetap tajam sepertu dulu...serius mal!

AKMAL PHOTOGRAPHY said...

Yuss ....terima kasih atas komen ko ...terasa malu pulak aku kena puji2 (walaupun gambar biasa2 sahaja). Siapa pun aku, ko tetap guru aku yang terulung ....org yg mula2 buka mata aku. Yus, jasa ko mmg tak terbalas .... :)

Rindu nk tag team sama2