Saturday, January 19, 2013

Susun file


Before

1. Tinggal di Melaka bersama kerja yang banyak membuatkan kepala aku selalu berserabut. Malam td aku sibuk menguruskan Dekstop aku yang penuh dengan kerja-kerja dan perkara penting untuk disusun dan diselenggarakan. Lama betul aku tak susun benda nie. Sepanjang malam aku defragment semula isi laptop aku ni. Terima kasih aku ucapkan kepada laptop Apple usang aku yang betul-betul berkhidmat utk rakyat. Gila, sampai free space tinggal 6GB aku belasah.

2. Lebih kurang 2-3 jam aku peruntukkan untuk menyusun semua perkara yang bersepah di dekstop ini. Selain itu, aku juga gigih membuat back up file-file gambar yang telah siap ke dalam 1TB Hard Disk aku di rumah.


After defragmentation

3. Inilah rupa dekstop aku yang siap dikemas ...yang lain, semua telah aku simpan mengikut perkara dan tema yang aku sorting sendiri. Selepas ini insyaallah akan memudahkan proses utk aku mencari file-file penting yg telah dan akan aku siapkan.



Signing off,
Akmal Adanan, Photographer
+6013.779.3993
official website | http://www.akmaladanan.com/
facebook | http://www.facebook.com/akmaladanan
email address | akmaladanan@gmail.com
YM I akmaladanan@yahoo.com
my ex-blog | http://akmaladanan.fotopages.com/ ________________________________________________________________________________________

No comments: