Tuesday, January 1, 2013

Sam & Emis Wedding is around the corner

Sam & Emis Teaser, 13.01.2013

1. Hari pertama tahun baru ni, aku perhatikan kawan-kawan ramai sibuk menghantar anak daftar ke sekolah. terasa seronok pulak rasanya tengok budak2 masuk sekolah semula. Bagi aku pula yg belum ada anak bersekolah... sekarang terasa bahangnya dan sangat sibuk untuk setelkan perkara-perkara berkenaan majlis perkahwinan adik aku 2 minggu lagi (13.01.12).

2. Al kisahnya last week, Last week, aku buat rekod diri sendiri drive dan membuat beberapa stops dari Penang ke JB memandu selama 21jam. Sampai JB pukul 730 pagi, hantar Jee ke opis, dalam 930am terus standby utk kami buat photoshoot ...kamera aku pun aku ingat dah karat pasal tak guna begitu lama ....Punyalah seronok shoot, pukul 1000am kita start, tamat pukul 500ptg. Lunyai rasanya badan, tp aku pun sama seronok lepas gian shoot ...Nanti lah aku edit2 and share all the pictures. Emis & Sam nie mmg betul die suka bergambar.

3. Malam tu walau dah beli tiket nk tengok Johor DT vs Woodlands main, aku dah tak sedar diri akibat kepenatan ...padan muka aku.

4. Skrg jam 3.08 ptg dalam proses buat banner + bunting and batches ....kotak goodies bag pun katanya sampai hari ini. Aku bertanggungjawab bahagian kecantikan luaran majlis nanti. Rasanya best juga ... boleh juga amek upah buat benda2 ni pada yg percaya. Siap semuanya nt aku share lah k ...apa pun, skrg nk siap2 ke JB, malam ke Melaka ...

The banner

All the best !!



Akmal Adanan
013.779.3993
Dalam bilik aku ..sejuk

No comments: