Monday, March 29, 2010

Kelantan & Terengganu Visit

A lady holding an umbrella passing by one of the signboard in Kota Bharu, Kelantan.

1. Sekarang aku berada di area Masjid Kristal, Kuala Terengganu. On the way back to Johor. Fuhh sekali lagi aku terpaksa melalui perjalanan yang jauh... 8-10 jam. Last saturday aku drive dari Johor ker Kelantan, dari 4.00 petang dan sampai di kota bahru pukul 2.00pagi. Awal pagi aku dah keluar ke office-office di sana. Tp alhamdulillah, semua assignments selesai aku lunaskan. Dari Kota Bharu, aku ker Pengkalan Chepa - Besut - Setiu - Kenyir - Kuala Terengganu.

2. Lama Xjumpe kawan lama.. hari nie terjumpe di office Tourism Information Center di Kuala Terengganu. Sembang-sembang hal study and macam-macam lagi. Ok lah, nak kene bergerak ke Johor dulu. Kene rush sebab esok pagi aku kene turn up kat office. Kerja macam biasa.










Akmal Adanan,
0127655165

No comments: