Saturday, March 27, 2010

Earth Hour 2010

Picture taken from google. For bigger image please click HERE

1. Sekejap je rasanya dah sampai Earth Hour 2010. Aku masih ingat last year... kami dari group c9 pakat beli and pakai baju earth hour 2009, plan nk pergi i-city shah alam, sekali meeting kat kelab golf lama laa pulak. Stuck kat situ lampu terang benderang. Tak jadi meraikan earth hour. ahahaha. Harap-harap earth hour hari nie menjadi laaa kan.

2. Hari nie aku akan bergerak ke Kelantan dan Terengganu atas urusan kerja. Plan nak bergerak pagi nie. Tapi syg kete aku rosak pulak semalam. Tengah repair and masih belum siap lagi. Water pump and thermostat dah out of date. Maklumlaa selalu speed kat jalan raya, rider memang kena experience all this. Nasib baik die rosak before bergerak ke Kelantan. Akibatnya aku kene balik Johor dulu tukar kete sebelum ke sana. Rasa cuak pulak nk drive kete aku utk perjalanan jauh melebihi 1000km. Destination aku kali nie adalah Kota Bharu, Besut, Setiu, Kenyir & Kuala Terengganu. Aku harap dapat la shoot sikit-sikit gambar cun di sana.

3. Okey... sampai sana nanti aku beritahu. Pada semua jom switch ur lights off 2030hrs-2130hrs tonite. Sejam je gelap. Kalau gelap sgt jalan la ke Jaya Jusco ke, tengok movie ke etc. Wait, aku syorkan kamu semua tonton movie "GREEN ZONE" ....sgt best movie nie lagi-lagi utk orang-orang lasak dan minat military tactics seperti aku. Two thumbs up!!!






Akmal Adanan
0127655165

No comments: