Friday, July 17, 2009

SEMESTER BARU DAH MULA

Rasanya blom sempat aku berehat mcm student2 lain,
Semester baru tiba2 dah mula, skrg nie masih dlm proses menghabiskan kerja2 photography masih yg ada. 11hb Julai lps, Aku plan nk ke umah Moqh kawen kat JB
Tp, clash plak ngan 1st class aku, adoiii... sedih btol.
Xdpt tgk moqh & iezah kat pelamin yg canggih, sorry moqh (aku dpt tgk kad kawen ko je)
Xdpt join TT besar kat JB plak tue ....besar pengorbanan aku nie

Jadi, harapan aku semoga ianya berbaloi
Byk dah mengalah nie, aku nak buat terbaik pada semester yang terakhir nie.
Makin lama, makin mencabar nk dapatkan scroll yang satu nie...

Sejak abes SPM aku ade laa keje dalam setahun dua
lain2 masa aku habiskan pada education (2001-2009)
Kalau aku pikirkan, macam tak percaya 8tahun aku belajar dahh
Xkira 11 tahun aku kat primary & secondary school, 19tahun dah lamanya
Tu laa sebab aku Xdpt2 kawen lagi sampai skrg...
Duit abes blajar + abes beli brg kamera jer...

Foot note: Padan ngan muka aku sendiri

No comments: