Monday, July 6, 2009

ADIK NOR ASYURA

EVENT: PERTANDINGAN GOLF AMAL TABUNG ADIK NORASYURA
VENUE: AIR KEROH COUNTRY CLUB, MELAKA
DATE: JUNE 28th, 2009
TIME: 0700-1430 HOURS
PHOTOGRAPHERS: AJIB, ELMO & ME

Okay, I will update one by one ...ramai gak bertanya mana aku pergi, lama senyap dlm dunia maya nie. Sorry sangat2, ym, fb, blog aku lama Xsentuh. Aku mmg kekurangan masa yang teramat. Seminggu aku kat Singapore and Indonesia. Balik dr sana, aku and team (ajib & elmo) cover satu pertandingan golf amal di Ayer Keroh Melaka, untuk membantu adik Nor Asyura yang memerlukan kos yg tinggi untuk pembedahan. Alhamdullillah, ape yang aku dengar, mereka hampir mencapai sasaran mengutip jumlah yang diperlukan. Semoga Adik Nor Asyura selamat sembuh.

Lebih manis lagi, aku dapat kami dapat berkenalan ngan gadis2 dari Melaka dan Johor salah sorang dari mereka adalah Syeera, adik kepada Ikien Mawie. Jugak pada Masz, and the rest (sorry Xsempat borak2 n tnye nama plak). Bagus budak2 nie, friendly and sporting. Jugak tak lupe pada MD Services (Bro farid & Din) atas segala kerjasama sepanjang pertandingan berjalan.

Pemenang Hole in One ber sama adik Nor Asyura

Dalam a few job golf yang pernah aku experienced, job nie memberi kami satu kenangan yang Xdapat dilupakan. First, kami juga dapat menolong untuk memeriahkan pertandingan dengan merakam gambar2 kenangan. Kedua, buat pertama kalinya kami menyaksikan salah seorang pemain mendapat "Hole in One" pada hole 26, (par 3). Terperanjat juga, seorang wanita berjaya membawa pulang BMW 325i Sport (RM309k) pada hari itu (lihat gambar banner di atas). Ape pun, tahniah diucapkan kepada pemenang, dan juga semua pemain atas kemurnian hati anda menolong meringankan beban adik Nor Asyura. Tahniah!!!

Kami sebelom bertolak ke AKCC, in front hotel's lift.
Masa nie hujan renyai2, sejuk sangat2 ..Thanks to Ajib utk gambar personal adik Nor Asyura dan Elmo yg sanggup turun ke Melaka menjayakan event ini. U all rawks :)

*Baru sertai CELCOM !!! 03072009


Akmal Adanan, Photographer
+6012.7655.165
official website http://www.akmaladanan.com/
email address akmaladanan@yahoo.com
YM akmaladanan@yahoo.com
my ex-blog http://akmaladanan.fotopages.com/
personal http://profiles.friendster.com/akmaladanan


The Official Photographer for GFII AGM GFII President's Cup 2009, KGSAAS [Tan Sri Abu Hassan Omar] & MITI Golf Tournament 2009. KGSS [Tan Sri Muhyiddin Yassin]
________________________________________________________________

No comments: