Wednesday, July 8, 2009

SAMBUNGAN SALIKIN & IZZATI

EVENT: MAJLIS PERSANDINGAN SALIKIN & IZZATI
VENUE: AMPANG JAYA, KUALA LUMPUR
DATE: JULY 4th, 2009
TIME: 1000-1130 HOURS
PHOTOGRAPHERS: ME & ONLY

Dua tiga menjak nie ramai tol kawan2 aku kawen... Adi, Moqh, pon da kawen jugak ...Selamat Pengantin Baru diucapkan kepada kalina semua. Salikin ni pon kawan aku gak sebenarnya. Kami duduk sebilik dan serumah since 2001 lagi. Sejak Diploma, sampai kerja sampai sekarang aku buat Post Graduate. Ikin nie cool sgt orangnya, aku pon terperanjat sbb die tiba2 die kata nk kawen. Mcm mana laaa ye, ape pon U deserve it bro, tahniah pada Izzati dapat suami mcm Ikin. Aku dan sume x Diploma/ Degree Tourism Mgt UiTM Batch Mei 2001/ Mei 2004 kenal sgt mamat nie, Insyaallah korang mesti bahagia selamanya. Ameen... oret, mari lihat gambar2 portraiture mereka sekitar Ampang Jaya, KL.











All my frens yg kenal Ikin, boleh leave ur ucapan kat shoutmix/ atau kat comment arena di sini. Kepada pengantin jugak, boleh share ur comment here. Ok sampai jumpe lagi... Aku mintak diri dulu, banyak keje nk kene siapkan nie. Pape boleh call/ sms je aku mcm biase. Daa... :)



Akmal Adanan, Photographer
+6012.7655.165
official website http://www.akmaladanan.com/
email address akmaladanan@yahoo.com
YM akmaladanan@yahoo.com
my ex-blog http://akmaladanan.fotopages.com/
personal http://profiles.friendster.com/akmaladanan


The Official Photographer for GFII AGM GFII President's Cup 2009, KGSAAS [Tan Sri Abu Hassan Omar] & MITI Golf Tournament 2009. KGSS [Tan Sri Muhyiddin Yassin]
___________________________________________________________________

No comments: