Sunday, July 19, 2009

SABTU YG SIBUK

Hari nie hari yg sungguh produktif bagi aku
awal pagi aku ke kelas..
lps kelas aku tido sekejap
sbb penat sgt, aku tido 3jam je mlm td

pukul 4ptg aku ke KL,
shoot outdoor utk hafiz&yusrina
habis quite lambat
sorry jidin, aku Xdpt penuhi jemputan utk shoot kat dwn Tun Rahah td

alang2 aku lambat dan Xleh join jidin
sampai shah alam aku join lecturer2 uitm fac aku main badminton
12000 juta kalori (anggapan aku) dah aku bakar
rase nak pengsan, dah lama tak penat mcm tue
aku dah dapat kurangkankan byk berat badan aku rasenye

ape pon nk ucapkan thanks pada kawan2 yg tolong aku td
mior, elmo, tom, ajib, faiz. jasa korang mmg sgt aku hargai
hafiz, nanti aku upload gambo2 yg lain k
rase seronok walaupon penat, hari nie aku buat lebih baik dr semalam dan dulu2

Ok ngantuk sgt dah mata nie ...
dekat pukul 3am udah
esok awal pagi nk ke kelas lagi

futnot: hari nie MU 3 : MAS 2 ..oklah tu, tp aku Xdpt tgk match td!!!

1 comment:

azmeir said...

12000 kalori eh? pess... dh kurus ke skang ni? ekekekekeke..