Tuesday, May 17, 2011

Kecewa

1. Lima tahun dulu, aku kurus dapat rasakan aku kurus.. sekarang, entah laa. Aku pun tak tahu sapa yang salah dalam keadaan nie. Dari berat aku 60++ skrg ntah berapa aku malas nak timbang. Aku takut diri sendiri kecewa. Kalau aku dah berkawen mmg isteri aku lah yg pertama sekali aku salahkan, sebab masak sedap-sedap hari-hari. Ahahaa pandai ker masak sedap-sedap tuu?


Kayuhan Wesak day (17.05.2011) bersama Ariff + Anuar + Afif
(UiTM Alor Gajah - Masjid Tanah -Pengkalan Balak - Tanjung Bidara - UiTM Alor Gajah)

2. Seperti biasa, sebagai insan yang mulia, aku berfikiran terus ke hadapan, tidak mahu menyalahkan sesiapa walau diri aku sendiri. Sekarang aku berbasikal. Bukan calang-calang kayuh, sekali outing mesti 40km ++ peluh dan keringat yg terbakar memang selalunya aku tak perlu cerita di mana-mana, semua tahu.. malangnya, bila perut lapar, makan pun banyak ..ekekeke abes semuanya.

3. Baru-baru ni ada sorang kawan nak join kayuh team elite kami di sini...


4. Jadi pada sesiapa yg berminat nak join, aku alu-alukan. Setakat ni ada 2-3 orang dari 5 orang team kami yg masih obes dan tak tau bila nak kurus (termasuk aku). Jangan malu-malu untuk hantar borang keahlian :)

Hangi, jgn marah aku gurau jer :)





Akmal Adanan
0137793993





No comments: