Thursday, May 5, 2011

Khamis, 050511




1. Semalam aku attend meeting ke-4 lawatan ke Indonesia scheduled next September. Penat juga menghadapi hari Rabu semalam ...dengan pelbagai urusan pekerjaan. Aku percaya kamu juga menghadapi masalah / kerja yg sama atau lebih teruk daripada ini. Setiap manusia akan ada ujian yang tersendiri.

2. Balik je dari KBM, aku terus baring depan tv dengan cita-cita menonton berita jam 8 malam. Mana tau ade cerita-cerita sex panas dibincangkan di situ ...akan tetapi, aku hanya sedar dari tidur jam 1209am keesokkan harinya. Complete dengan aku tolong Syafiq letak barang-barang die kat rumah etc. Macam mana aku tolong die pun aku tak pasti ...Cuma aku sedar kat umah aku dah ade barang-barang mereka di situ.

3. Hari ni aku seronok sgt dapat attend bengkel maintenance komputer kat UiTM ni. Petang ni rush balik kampung ..malam ni ade kenduri bacaan yassin di rumah. Kawan-kawan sekitar BP sila lah hadir.




Akmal Adanan
0137793993



No comments: