Friday, June 18, 2010

Hari ini 18.06.2010

Dekstop wallpaper, picture of extreme BMX games in Shah Alam. Captured by me.

1. Sekejap je rasanya dah nak abes bulan June 2010. Rasanya baru semalam aku merayakan sambutan tahun baru 2010. Tiba-tiba sekarang dah pertengahan tahun. Ape pun sekarang bila busy masa terasa sangat pantas. Kerja tak pernah surut.. tp still boleh manage. Aku baru siap research proposal FRGS aku. Thanks to tania, and Dr. Rozman for all the helps and guide. Aku cukup berterima kasih atas segala kerjasama dalam kumpulan.

2. Pada 16-17 hb June lepas aku attend OBE-SLT course at KBM Melaka. Dua hari yang penuh dengan info dan aktiviti membuatkan aku pening. Pack!! Yang best, kumpulan FPHP menang dalam Lesson Plan aktiviti! terbaik laaaa, tak sia-sia aku bangun jam 3pagi siapkan power point etc.

18 Jun, FRIDAY (match today)
Germany vs. Serbia (7:30pm Kuala Lumpur)
Slovenia vs. United States (10:00pm Kuala Lumpur)
England vs. Algeria (2:30am Kuala Lumpur)

3. World cup sekarang nie masih dalam perlawanan peringkat kumpulan. Timing games sgt baik sebab taklaaa terlau lewat. Ada pukul 1930, 2200, dan 0230. Aku berterima kasih kat kedai makan 1corner kat simpang lendu nie sbb aku selalu tgk bola kat situ. Tempat aku btol-btol depan tv. Kalau nak mengharapkan tv kat rumah aku, aku pun tak tahu... lama-lama aku tengok bola tu ade dua biji. Adakah tv aku nie 3D? ahaahaa nanti aku cari laa spec 3D satu... ok laaa esok aku nak ke seremban to attend a friend's wedding.

2 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

entri di melaka sangat superb! gambar2 membuatkan aku teruja! keep it on!!

AKMAL PHOTOGRAPHY said...

thanks Lotfi!!!