Sunday, June 20, 2010

SUKMA XIII (intro)

'Tuah', the official mascot of SUKMA XIII and the athletes from Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur posed to the camera in the Perasmian Perkampungan Sukan UiTM, Alor Gajah, Melaka.

1. Alhamdulillah, selesai sudah SUKMA MELAKA kali ke-13 baru-baru ini. Agak malang, apa yang aku plan selama ini, untuk shoot a few acara yang bagus seperti renang, olahraga, tinju dan golf tidak kesampaian. Aku terlalu sibuk dengan aktiviti-aktiviti kerja yang tidak mengenal masa. Bengang jugak kadang-kadang kita terhalang untuk melakukan apa yang kita suka... walaupun benda tu ada di depan mata.

2. Tapi dalam bz macam tu aku sempat juga laa shoot a few events yang berkaitan dengan SUKMA ni. Aku tetap berfikiran positif dalam apa jua keadaan. Macam mana pun kita mesti dahulukan mana yang penting. Aku percaya peluang untuk aku pada masa akan datang pasti ada. Aku sempat shoot Perasmian Perkampungan Sukan SUKMA ke-13, (walaupun aku terpaksa lambat datang meeting) dan cover semasa acara penutup SUKMA di Stadium Hang Jebat (19.06.2010), tu pun sebagai penonton biasa, tiada access ke tampat-tempat penting di sana.

3. Aku try cari masa untuk edit dan share gambar-gambar tu di sini. Buat masa nie aku jugak sibuk dengan kerja lain. Esok dah Isnin aku kena persiapkan diri dengan tugasan lain pulak. Huhhhh penat sungguh hidup ini kan ...terasa jeles aku baca status org-org kat fb yg katanya bosan. Kenapa aku Xsempat bosan ...




Akmal Adanan
0127655165

No comments: