Saturday, June 12, 2010

Hari ini 12.06.2010

Seorang penjual gambar-gambar sejarah Negeri Melaka sedang memotong kuku kakinya, 6.6.2010 Studhys, Melaka

1. Kehidupan aku sekarang kembali sibuk. Aku jangkakan cuti semester memberikan aku masa untuk bernafas, relax-relax, dan bersuka ria. Tetapi jangkaan aku jauh meleset dan hampir terpeleset. Hari nie salah sorang kawan baik aku masa belajar dulu, Uzie berkahwin. Maaf sangat-sangat aku tidak dapat menghadirkan diri. Juga kepada Jai (Burut)... yang berkahwin pada 5hb June lepas. Kalau majlis kawan-kawan aku tak dapat hadir, sapalah pulak akan hadir majlis aku nanti kan.

2. Semalam dari pagi aku sibuk menyiapkan proposal for RMI dan FRGS di UiTM. Terima kasih pada Dr. Rozman, Dr. Ariffin, Tn. Hj. Din, Ustaz, dan Tn. Hj Ismal sebab memberi tunjuk ajar. Bagi budak baru macam aku nie, memang ilmu itu sangat berharga. Hari nie awal pagi aku masuk office sambung kerja. Alhamdulillah petang tadi siap atas bantuan Tania. Malam nie aku nak ke kedai tengok KOREA vs GREECE. Rumah aku tak de astro.. sedih bukan?? Esok pagi satu lagi tugas yang mencabar.. awal pagi aku ke office siapkan final draft, kemudian bergegas pulang ke kampung utk assist adik aku dalam tugasan wedding nya yang pertama.

3. Thanks Fuad, Ateng & Am sudi lawat aku kat sini. Hilang rindu aku nak ber TT macam zaman-zaman kat shah alam dulu. Dieorg pon baru je balik Shah Alam tadi. Masih aku ingat aku duduk TT dari jam 530ptg sampai 4pagi. Apelaaaa sengal. Malam nie juga ada satu peristiwa penting - Perasmian SUKMA Melaka, sayangnya aku tak larat nak join. Penat kepala otak nie boleh menyebabkan satu badan lesu. Okey... sorry lama Xupdate. Aku ada banyak gambar event nak kongsi.. tp tak sempat nak edit and upload sini. Kalau ada masa aku akan share kemudian okeyy!!!




Akmal Adanan,
01276557165