Saturday, January 16, 2010

RECEPTION DANNY & AZLINA

1. Akhirnya sempat juga aku edit sikit gambar-gambar sekitar majlis persandingan Danny & Azlina pada 10hb January 2009 yang lepas. Ini adalah job aku yang pertama pada tahun 2010. Banyak jugak shoot yg aku plan berjaya aku rekodkan. Kami happy bekerja and semuanya berjalan dengan lancar. So, to Danny & Azlina harap kamu berdua happy melihat gambar-gambar yang dipersembahkan.

2. Thanks to Adik aku, afiq dan juga Bro Naser sudi datang dan menolong aku menjayakan tugas ini. Harap aku dapat terangkan ape yang perlu & at the same time kamu dapat apa yang kamu mahu. Outdoor Xsempat nak buat proper sebab pengantin was too tired that day. We only have several minutes to do informal outdoor session sekitar rumah. Untuk melihat gambar-gambar, jom lihat di bawah.





3. Ok, thanks a lot pada sudi singgah and view this entry. Im now at my hometown in Johor. Later this evening will depart to Shah Alam, and tomorrow going back to Malacca. Hectic schedule are in front. Hopefully I could get through well. Untuk melihat gambar-gambar yang lain, sila click SINI.





Thanks & regards
Akmal Adanan, 0127655165

No comments: