Wednesday, January 13, 2010

MY STATUS

1. Hari nie kejap je dah hari Rabu. Diam Xdiam dah nak masuk setengah bulan January. Tak lama masuk February, March dan seterusnya. Sibuk betul aku nie dengan tugasan yang dipikul sekarang. Aku pulak, sampai sekarang struggle cari masa nk tengok beribu-ribu keping gambar yang HARUS ditukarkan ke bentuk album. Bulan 12, 2009 lepas merupakan bulan yg bz utk aku shoot event & weddings. Sekarang nie dah dekat sebulan berlalu. Insyaallah aku akan try my best utk siapkannya. Harap para pengantin yang terlibat dapat bersabar.

2. Sungguh hebat bagi mereka yg melakukan dua benda dalam satu masa nie. Dulu masa aku belajar, Xde laa masuk office pagi balik petang, so boleh aku handle masa sendiri. Walaupun banyak makhluk halus mengganggu seperti Tom, Ajib and lain2 budak2 s.alam, aku tetap pantas menyiapkan kerja2 seni aku. Tp, sekarang tidak lagi. ahahaa, ok laaa sikit membebel pon buang masa aku jugak kan. Saja nk share sekeping teaser gambar outdoor kat Putrajaya last Dec.

3. Proksi2 Shah Alam, sorry aku rasa aku Xdpt blk minggu nie jumpe korang, ayah aku admitted at ward. Jadi aku akan blk ke Johor.



Off to work,
Akmal Adanan, 012-7655165

No comments: