Tuesday, January 19, 2010

TEASER DANNY & AZLINA

1. Masuk nie dah 3 minggu aku tinggal kat Lendu, Melaka. Best jugak duduk sini. Pukul 9.30-10.00 malam aku dah tertido. Penat kerja punya pasal + Xde sumber hiburan seperti di Lembah Klang membuatkan hasrat aku untuk stay back lewat malam dan design album-album pengantin yg byk itu aku simpan kemas.

2. Maaf pada yang call/ text/ email aku bertanyakan availability aku utk menangkap gambar-gambar hari bahagia kamu semua. Buat masa nie, aku tidak dapat sahkan. Aku pun masih belum pasti jadual hidup aku buat masa sekarang. Ada weekend aku free, and ada jugak yg aku kene attach dengan aktiviti-aktiviti kerja, seperti gardening (dalam bahasa inggeris), gotong-royong, majlis-majlis induksi dan sebagainya. harap kamu Xserik utk tanya aku, and make it updated.

3. Geng-geng C9, dan jajahan Lembah Kelang, aku mmg nk jumpe korang. Lama aku Xmaki hamun si Tom, Ajib, Mior, Abg Wan, Rizal, Wan Syazly, Qayyum dan mereka-mereka yang Xmahu balik lepak Miza Kopitiam. Aku tau, mesti awek-awek kat Shah Alam semua rindu dan bertanyakan khabar aku. Xpe geng, biarkan mereka tercari-cari, aku akan kembali dengan penuh misteri.



Yang benar,
Akmal Adanan, 0127655165

No comments: