Thursday, February 11, 2010

HOW TO DO AN ASSIGNMENT?

Picture was taken while on the 'kojek' ride somewhere in Belakang Padang, Indonesia. In June, 2009.

1. Kebelakangan ini aku byk menerima soalan-soalan dari para pelajar yg aku kasihi. "Sir, mcm mana nk buat asignment yg you bg nie, we all Xfaham laaa". Sebagai bekas seorang pelajar dulu, aku dah jangka soalan-soalan begini mesti keluar. Aku mcm bese, akan sentiasa cool jer walau ape pun soalan yg terbit dari minda mereka nie. Jika mereka suka bertanya ianya adalah positive signs. Bermakna mereka ingin belajar. Tiba-tiba aku terbaca status box advisor aku dulu... hehee best btol perumpamaannya. Jadik aku rasa aku nk share kat posting aku kali nie. Bunyi nya lbh kurang begini:
"An assignment paper should be like a mini skirt, Long enough to cover everything but short enough to keep it interesting"
2. Hehehee, pada aku perumpamaan nie mmg sgt menarik. Bagi orang-orang lelaki maskulin seperti aku, mmg senang laa nak faham. Aku harap yg lain dpt sedikit idea dari sentence di atas... PEACE no WAR!



Akmal Adanan,
0127655165

1 comment:

bina badan said...

Dapatkan panduan untuk bina otot badan lelaki supaya anda lebih tough dan macho....