Sunday, February 7, 2010

ME AT NAJIB's VISITS

Picture taken on the PM Visit to Malacca February 4th, 2010. Location: Hang Tuah Mall, Malacca. Credit to Mr. Rasfan B. Kasim. Me with 7D + 70-200 f2.8.

1. Sekejap je rasanya. Hari nie dah pun hari Ahad. Baru je nk g jalan-jalan ker, dating ker, jumpe Siti Nurhaliza ker, tp semuanya hanya tinggal menjadi rancangan. Smlm aku ke Muar attend photography class with Putera Pawaka. Byk aku belajar terutamanya lighting setup for outdoor photography. Pada yg mungkin mencari-cari kelas yg berpatutan dan sangat memuaskan hati boleh laa join kelas Din pawaka nie. (din pawaka adalah jurugambar rasmi ikin & mawie). After Taiping, and Muar, Din will organize more classes in batu Pahat, Kluang, Penang, J.B, Colombia, dan Haiti, kalau die nak laa.

2. Sekarang nie aku kat rumah, @batupahat. Tengah kemas2 barang sebelum balik Melaka sekejap lagi. Banyak perkara perlu diselesaikan sebenarnya. Nak kene prepare utk kelas esok pulak. ahaha ...gosok baju, kemas bilik, baca buku dan tidak dilupakan design album. Nasib baik blum ade cahaya mata lagi. Kalau tak mesti aku nk kene bawak mereka berjalan-jalan ke Sunway Lagoon, atau Zoo Negara utk berekreasi... dan memperkenalkan jenama-jenama haiwan di muka bumi Malaysia nie. Aku nk bwk diri sendiri menonton movie 'Adnan Sempit' yg katanya best tu pun Xlepas-lepas lagi. Aku masih gagal utk membahagiakan diri sendiri ... Sorry kawan-kawan, ntah pape penulisan aku sejak kebelakangan nie. Kalau aku tulis mcm nie utk research aku, tentu advisor aku dah pecat aku jadi student die. hehehe ... Sila view my picture masa PM visit Melaka last week pada entry di bawah. tq



Akmal Adanan,
0127655165

6 comments:

nanba said...

Mal..aku rasa lagi layan ko tulis gaya camni.. hilang serabut kt kepala aku ni jap.. wahahahaha.

AKMAL PHOTOGRAPHY said...

Nanba,
ahahhaa ...tu laa
pasal aku serabut laa penulisan jadik macam nie ...hampess

honey said...

olskul la gambar ko mal...
cun siot...

AKMAL PHOTOGRAPHY said...

honey, thanks a lot ...
hehehe bile mau jumpe lagi nie???

zenn said...

dh pakai 7D..??

AKMAL PHOTOGRAPHY said...

zenn.. blom lg laaa
that was my fren's 7d