Wednesday, February 3, 2010

YEAY!!!


It is a view from Tower 2 KLCC on the 42nd floor. The same level with the Sky Bridge, KLCC. Taken sometime in 2007.

1. Alhamdulillah, hari ini selesai sudah kerja-kerja MQA... uuhhhhhh ...syahdu sungguh menyiapkan kerja-kerja nie. Everybody in the place sibuk membawa file-file yg besar dan berat ke sana ke mari. Bilik printer, photostat and semuanya hampir penuh dihiasi oleh kami semua. But now it is over. Just wait for the MQA visit this week.

2. Esok, PM Malaysia akan datang ke Melaka to officiate something. Upacara apa?... aku blom sempat figure out lagi. It is a big event, bcoz our new NC will also turn up. Maybe esok aku akan shoot a few frame gambar sebagai hiasan. Tp masalahnya aku pulak lupa membawa kamera aku bersama. Sebagai balasannya, sekejap lagi aku akan pulang ke kampung halaman, dan menyediakan semua kelengkapan utk esok. Menarik bukan?? hehehe Ok, malas nk citer panjang-panjang. Instead of blogging, better i go back and drive to the destination.

3. Sapa-sapa orang melaka, harap aku dapat jumpe korang esok....




Akmal Adanan,
0127655165

No comments: