Tuesday, May 18, 2010

Selamat Hari Guru 2010

Gambar sebagai hiasan, Source: Utusan Malaysia.

1. Assalamualaikum ...kepada semua yang dtg ke blog aku dan mendapati tidak kelihatan sebarang entry baru. Sepuluh jari aku menyusun maaf. Agak besar cabaran hidup sekarang ini, sungguh berat tanggungjawab yang dipikul, jugak agak tersepit dengan keadaan semasa. Itulah penyebab utama berlakunya permasalahan di atas.

2. Beberapa perkara telah pun berlalu tanpa sempat aku muatkan di sini. Pertamanya sekali... aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU 2010 kepada semua guru yg pernah berbakti mencurahkan ilmu pada aku... secara langsung juga tidak langsung. Sesungguhnya setiap apa yang telah diperolehi itu sangat bermakna dan berguna.

3. Cikgu-cikgu sekolah agama, sekolah khas, sekolah rendah & menengah, cikgu driving school, cikgu game badminton, cikgu photography, kawan-kawan yg mengajar dan semuanya. Terima kasih banyak2!!! tidak juga dilupakan cikgu renang aku yg baik hati mengajar aku mengapungkan badan ....





TERIMA KASIH CIKGU!!!!

Akmal Adanan,
0127655165

No comments: