Tuesday, May 18, 2010

Kemas BGOL ...hehe

View of Menara Taming Sari from below perspectives, Dataran Pahlawan, Melaka

1. Ok! Azam Baru aku buat masa nie...aku nak kemas kini blog aku supaya kelihatan agak terkawal sikit. FYI aku baru je update colum sebelah kanan blog aku nie. Aku dah diversify all the entries dalam sub section (LABEL) yang berkenaan. Kamu boleh lihat di sebelah kanan blog ini, ada label yang bertajuk contohnya Announcement, Wedding, Photography, dan sebagainya. Jadi aku harap Viewers akan lebih senang mencari tajuk yang berkenaan yang related dengan minat atau tujuan mereka.

2. Keduanya, ramai juga yang bertanya di mana gambar perkahwinan mereka yang terdahulu... jika pengantin atau kawan-kawan pengantin ingin mencari entry-entry terdahulu sila ke bahagian / label WEDDING atau lebih cepat lagi pergi ke box 'SEARCH' dan type nama pengantin tersebut. Jika anda bernasib baik, pasti anda akan menjumpainya!!! ehehehe

3. Lain-lain saya akan perbaiki pada masa akan datang... terima kasih





Akmal Adanan,
0127655165



No comments: