Monday, May 24, 2010

TEASER Product Launching - SIMPLYSITI by Siti

Dato' Siti Nurhaliza on the launching of her new beauty product, Simplysiti recently at Jaya Jusco, Melaka.

1. Minggu-minggu yang lepas nie terasa sungguh padat. Just came back from the convocation, tak sempat pun berehat, aku dah kena bekerja keras lagi. Semalam, lepas penat uruskan the convocation, travel etc aku terpaksa berehat tido petang tu jugak. Jam 3.00 pagi aku bangun dan siapkan kerja yang masih tertangguh. Pukul 3.00 pagi start akhirnya pukul 9.00 pagi aku berjaya siapkan. Fuhhhh ... Alhamdulillah, siap satu tugas....

2. Then aku tidur sekejap lebih kurang 3 jam. About 2pm aku bergegas ke Jaya Jusco, Melaka utk shoot Siti Nurhaliza. At first memang saja jer mengisi masa lapang asah bakat shoot event2 nie. Sampai kat sana agak awal. Branding Manager, Rita jemput aku masuk ke dalam as Photographer for the event. Aku pun dengan gembira menerima pelawaan beliau dengan pantas. Bukan senang nak dapat offer mcm tu kan?

3. Aku letak Teaser dulu pasal aku Xsempat select gambar-gambar yang aku nak letak di sini. Gambar convocation aku pon Xsempat select lagi. Ada masa aku akan share gambar-gambar td pada kamu semua. Apa yang aku boleh katakan, Siti sangatlah cantik dan baik hati ....





Akmal Adanan,
0127655165