Friday, December 25, 2009

MOVING TO MALACCA - C9 PHOTOSHOOT

1. Ade 2 hari je masa aku kat shah alam bersama-sama geng-geng c9. Sisa-sisa time yg ada di sini aku nk gunakan sebaiknya dengan kawan2 terdekat. Malam td we all training ambil dalam studio. Lokasi adalah di Studio Qayyum, di Klang. Everyones seems very happy. Thanks Norli sudi dtg. Tp aku Xshoot norli mlm tu, tp shoot sorang model terbaru dibawa khas dari bentong, pahang.... ekekeke. Selain itu kami juga mengadakan sessi photo critics, and inject input2 berguna pada setiap members. Aku juga byk belajar tentang studio lighting and everything. Thanks to all of you to make this happen.

2. Hari ni adalah hari Jumaat. Insyaallah aku akan siapkan album Aniq & Rizna by end of this week. Rasanya akmal Xade banyak masa rehat, selepas siap research, finish my study, tiba pulak musim perkahwinan. I have a Wedding job tomorrow at Bangi, and outdoor photoshoot pada hari ahad di Putrajaya. Malam ahad tu akmal akan packing barang and terus ke Melaka. Seterusnya, Isnin report duty. Terus menerus bekerja. Insyaallah, harap kerja kuat selama nie akan paid off.




3. Terlalu banyak yg aku lalui bersama geng c9 nie. Merekalah tempat aku bersosial, hanging out together, tempat meminta pertolongan dan macam2 lagi. Kami susah dan senang bersama. Definitely, mereka adalah kawan yg sejati. Thanks byk2 pada abg Wan. Byk membawa kami ke level yg lebih baik. Pengalaman shoot golf tournament, VIP events, and VIP Portraiture akan disimpan sampai bila-bila. Kpd kawan2, jom kita sama-sama improve. Insyaallah, walaupun kita kecil kita bersatu. Hope we can stay together, walau akmal jauh di tempat lain. aminnnn....



* Abg wan thanks belanja Prosperity malam td
*Wan, thanks belanja minum kat Miza malam tadi


Akmal Adanan, Photographer
+6012.7655.165
official website
http://www.akmaladanan.com/
email address akmaladanan@yahoo.com
YM akmaladanan@yahoo.com
my ex-blog
http://akmaladanan.fotopages.com/
personal
http://facebook.com/akmaladanan

No comments: