Saturday, April 13, 2013

Installing new toy to my Honda

Lain dicita, lain mendatang ehehee

1. Hari ni adalah sebuah hari hujung minggu.. Hari sabtu. Banyak plan aku dah draft dari pagi sampai malam. Bangun pagi td selesai aku kelas rumah ku yg serabut tu. Original plan.. Nak basuh kereta, antar baju ke dobi, sabit rumput panjang, sebelum bertolak ke office utk siapkan marks budak budak nie... maklumlah, esok aku nak join Jamboree di Melaka.. lama tak kayuh, nervous gamaknye ...larat ke tidak esok nie ..

2. So, sebelum apa-apa, aku start moto ke warung tepi jalan sebelum simpang ke Alor Gajah tu ...teringin makan roti telor. Tiba-tiba lepas makan aku ke Alor Gajah teringin nak tengok sport rim moto... Sampai sana, auntie kata Rim tu tak size pulak ...hampeh, terus aku cari barang lain....at last aku pasang box motor pulak.

Hampeh lari plan ...dan yg penting lari bajet  ...



Akmal Adanan

No comments: