Tuesday, April 2, 2013

Young, Adult, Old


Something to think about ....

Hari ni, saat ini (2155hrs) aku berada di dalam office siapkan macam-macam perkara tertangguh. Rewind semula apa yang berlaku pagi tadi....Aku in charge jaga exam at Bendahara ...16 group 300++ students sat for the exam ... then, lari ke bendahari, pentadbiran, serah extra hours claim at HEA etc ....panas pulak tu cuaca...

Banyak perlu siapkan dokumen-dokumen yang baru dapat dari Bendahari tadi ..mcm2 nak kena cari dan attach supaya pembayaran dapat dilakukan. Nak buat surat permohonan segala macam ...



Rakan kerja keras ditemani Feeko food ...junk food by man
Also thank you Ib bawak fried bananas

Layout Dewan Bendahara yang sempat aku siapkan 2030hrs/Monday
Untuk digunakan tadi 02.04.2013

Monday (yesterday), the whole day ...aku membaca bundles of LI Report. Banyak kali aku nak give up ...tq Tania & Man bagi aku semangat. Bills Astro & Elektrik serta Prudential selesai aku bayar .... Malam ni tak larat aku nak marking, aku nak sort semua kerja, esok aku cuba berjanji nak siapkan marking mana yang tinggal ...

Itulah ceritanya .....selaku orang muda, adult ....macam-macam perkara aku nak buat. Tapi semuanya terbatas. Ada sahaja perkara lebih penting utk aku lakukan. Akhirnya, terpaksa mengalah, and just enjoy whatever in the path ....Aku rasa kamu semua juga mengalami perkara yang sama ....selamat berjuang. Kepayahan hari ini adalah untuk kesenangan kita pada masa akan datang.

* Maaf tak dapat tolong Ashikin



Akmal Adanan, Photographer
+6013.779.3993

1 comment:

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

All the best Sir! make sure your keep health ya! =)