Wednesday, April 24, 2013

Have this ever happen to you?

Your comment?

1. Last night pukul 130am baru sampai rumah. Sebelum masuk tidur malam semalam, banyak juga perkara aku dah 'list' untuk siapkan pagi ini ...Walau penat kerja tetap diteruskan. Semangat nak buat kerja yang banyak menunggu memang tidak dapat aku bendung lagi. Sampai office aku on laptop, internet connected, terus melencong ...apa yang aku plan gagal lagi ... dan aku terpaksa blame internet connection yang laju sangat mengujakan.

2. Apa pun, aku sangat lega... hari-hari kritikal uruskan vacation 4D 3N to Johor & Tioman selesai. Alhamdulillah. Sekarang sibuk nak siapkan tentang laporan peperiksaan dan pelbagai tuntutan. Malam ni Mesyuarat Agung Cycle X MTB Club at Rembia. Esok (khamis) pagi aku cuti utk uruskan harta pusaka (rumah) tinggalan arwah ayah. Jumaat, ke KL urusan kerja ...Sabtu 3 jemputan kawin, Ahad, satu jemputan kenduri doa selamat.

3. Aku memang selalu berlatih menyibukkan diri ..bagi fit utk candidate PRU satu hari nanti ..ahahah!!!





Akmal Adanan, Photographer
+6013.779.3993

No comments: