Wednesday, February 6, 2013

With YPTK, 3rd Day Visit @ KPT & KL

Aku memang sangat berbangga utk menolong menguruskan lawatan YPTK pada setiap bulan Jan. Bagi aku kualiti pelajar-pelajar YPTK terlalu hebat dari segi insaniah, spiritual, dan juga pelajar2 nya, sungguh banyak ilmu aku belajar dari Pak Herman, Ibu Zerni, Redzuan, Pak Sarjon dan Pak Jon Perry ...dah pelajar-pelajar YPTK.


Bapak Herman & Ibu Zerni bersama Prof. Morshidi dan Setiausaha KPT
Mendengar sesi pengenalan YPTK Padang yang sungguh hebat dari Reduan
Familiar faces of FPHP Melaka team for this occasion
Nasi Hujan Panas
Sesi temubual live KPT
Pak Herman yang aku sanjung karisma nya
Met fellarina @ Putrajaya soon after the event
With the most sporting students from YPTK
Menunggu ketibaan bus & van parawisata
Kawan lama ....Reduan, YPTK Padang

Isnin aku buat airport duty, selasa tourism carnival dan melaka heritage tour. Hari ini 6hb aku di KPT Putrajaya, kemudian tour sekitar sana, KLCC dan yang terakhir i-city malam nie. Sekarang tersangkut dalam jem di KL. Ohhhhh KL !!!


Akmal Adanan
Sent from my Sony Xperia™ smartphone


No comments: