Sunday, February 3, 2013

Food: Coconut Shake, Klebang, Melaka

1. Selain daripada asam pedas dan makanan baba & nyonya yang terkenal di negeriHang Tuah, Melaka, tuan-tuan jangan lupa singgah ke bahagian klebang di jalan tepi pantai melaka.

2. Climate dan weather Negeri Melaka yang sentiasa panas ini menyebabkan penjualan coconut shake ini berkembang maju. Kalau nak rasa the real dessert, top up 1 scoop vanila ice cream.... datang ke melaka dan rasa ....

Depan jalan masuk ke Coconut Shake Klebang

Tempat queue utk bungkus coconut shake

Di hadapan tempat minum bersama Ami & Lia (jee amek gambar)

Mee hoon, Nasi Lemak, Mee Goreng ada ..!!!

Pelbagai pilihan kuih muih

Cashier tempat kunjungan terakhir sebelum keluar kedai

Nasi lemak RM1.20

Add caption

Soul mate
Semoga anda semua sampai ke sini nanti

3. Selain dessert, kamu boleh cuba nasi lemak yang simple dan sgt sedap. Aku dengar beribu-ribu bungkus diHantar ke sini setiap hari. Mmg a good companion. Selain drpd itu ada juga kuih muih spt karipap kentang, aarsin, kuih popia pedas, cucur udang, dan pelbagai kuih muih lain.

4. Kalau kamu nak tapau sila queue dj depan, kalau nak makan dan minum di warong, kedai coconut shake ni di sebelah dalam. Kalau ada masa jemput datang ... Kedai ni tak jauh dari arena futsal klebang sebelah station minyak caltex.


* Badan flat hari ni, seharian lepak melaka kerja sambil layan family. Sekarang pun dah 1am, nak tidur awal sebelum menghadiri program kemasyarakatan peringkat antarabangsa di krubung esok. Dapat 1ctr katanya.


Warm regards,
Akmal Adanan
+6013.779.3993

Sent from my Sony Xperia™ smartphone

No comments: