Sunday, February 10, 2013

My Beautiful Malaysia @ Taman Merdeka, Melaka

1. My Beautiful Malaysia diraikan dan dijalankan di seluruh Malaysia pada 3hb Januari 2013 termasuk di Melaka. Sebagai warga UiTM, aku turut terpanggil utk turut serta meramaikan dan bergotong royong di kawasan Taman Merdeka, Melaka.

2. Memang ramai warga Malaysia yang terlibat dalam aktiviti ini. Pokok-pokok juga ditanam rapi utk masa hadapan.


Itulah dia My Beautiful sign & tempat pendaftaran UiTM
Persiapan utk berkayak
Sign attendance dalam hujan
Deretan pokok yang akan ditanam
Terdapat juga booth-booth perkhidmatan seperti TM
Kawan aku Fadil dalam boat bomba ..steady laa padil!
Dari tadi bersiap bila nak kayak nye
Tugas aku, kutip sampah dan penuhkan beg plastig yg disediakan unit pendaftaran
Yang lain main kayak, mana ace seyy

3. Banyak aktiviti-aktiviti berfaedah dijalankan. Aku infin mencuba kayaking tp tak berapa berani dgn air pulak. Persembahan2 kebudayaan juga sgt meriah. Aku suka perpaduan begini diteruskan.

4. Aku cadangkan semua yg baca blog aku ni, belajar-belajar utk buang sampah dgn betul. Kalau drive kereta mewah, buang sampah pun xreti elok belajar sekolah semula utk subjek sivik. Penat aku kutip sampah ....lahanat lahabau puak-puak nie tau ;)

Adioss ....



Regards,
Akmal Adanan
+6013.779.3993
Sent from my Sony Xperia™ smartphone

No comments: