Thursday, October 14, 2010

KURSUS POTRET PERKAHWINAN 16 OCT 2010

Course organize by:
ADHADI MOHD

1. Ramai yang bertanya pada Aku, mcm mana nak shoot gambar sekian sekian ..to be frank, aku tak reti sangat nak ajar photography by process. Apa yang aku tahu sekarang ni pun, aku belajar melalui pengalaman; beratus-ratus kesilapan aku lakukan, beribu-ribu ringgit aku belanjakan, dan bertahun-tahun kajian aku jalankan. Proses pembelajaran aku adalah panjang dan penuh onak duri ... zaman filem dulu tidak semudah digital sekarang.

2. Untuk share, aku sarankan kamu belajar dengan my good friend, ADHADI MOHD ..seorang guru photography yang sangat berpengalaman. Beliau telah mengadakan berpuluh kursus photography, dan mempunyai latarbelakang photography yang sangat kuat.

3. Dalam masa terdekat ni, beliau akan mengadakan sebuah lagi kursus photography yang baik utk mereka yang ingin lebih maju dalam bidang 'Wedding Photography' ..mungkin senang mendengar perkataan jurugambar perkahwinan ni, tapi realitinya tidak sebegitu ... Saya bagi pihak Adhadi menjemput rakan-rakan yang berminat utk turut serta dan meningkatkan pengetahuan dalam bidang ini. Terima kasih ..

Further information:
CLICK SINI






Akmal Adanan
0127655165

No comments: