Wednesday, June 17, 2009

GOING OUTSIDE =)

To all kawan2 yg sudi masuk blog aku nie... sorry sbb dah bersawang dah blog nie sbb Xupdate gambar2 & cerita2 baru. Ade byk sebenarnya nk update nie, tp kebelakangan nie ada sikit busy dengan kerja2 editing, study, dan a few weddings to be attended. Hehe, buat2 busy jer sebenarnya. Malam nie aku dan c9 members akan ke studio abg suhaimi utk 1st meeting. Lebih utk business discussion, and accuring some advice from him. Thanks Abg Suhaimi sudi menerima kedatangan kami yg masih belajar nie.

Since mlm nie aku akan semalaman kat studio, Now, aku tgh pack barang2 sbb esok pagi pagi aku akan ke JB. Di sebelah malam aku ke Singapore utk satu malam, dan the next day ke Belakang Padang, Indonesia. Aku Xpenah ke Indonesia before, so, tugas nie aku anggap dua dalam satu. Bekerja sambil berjalan2 kat sana. Aku kat sana sampai Selasa depan... harap2 semuanya best2 belaka. Kalau best byk laa gambar... Sebenarnya kepala tgh pening sbb menghadap pc saharian, just settle design satu album (Izul & Hajar). Alhamdulillahhhh ... Ok kawan2, sampai sini dulu. Doakan selamat pegi dan balik. Kepada kawan2, selamat shoot family portraiture hujung minggu nie. Sorry sgt2 Xdpt join.. ekekkee do ur best okeyy!!!

*Orang2 melaka, pls recommend kedai print gambar size 8x12 & 10x15inc. Yg boleh buat cepat affordable and good quality as well. tqvm



Akmal Adanan, Photographer
+6012.7655.165
official website http://www.akmaladanan.com/
email address akmaladanan@yahoo.com
YM akmaladanan@yahoo.com
my ex-blog http://akmaladanan.fotopages.com/
personal http://profiles.friendster.com/akmaladanan








The Official Photographer for GFII AGM GFII President's Cup 2009, KGSAAS [Tan Sri Abu Hassan Omar] & MITI Golf Tournament 2009. KGSS [Tan Sri Muhyiddin Yassin]
_____________________________________________________________________________________

No comments: