Thursday, March 28, 2013

Kayuhan Sempena Perasmian Taman Burung Melaka

1. Seperti yang aku katakan tempoh hari, kami dijemput khas sebagai sukarelawan untuk Acara Kayuhan Sihat & MTB Off Road Sempena Majlis Perasmian Taman Burung Melaka @ Taman Botani, Ayer Keroh. Kerjasama dari students degree in Tourism Kampus Bandaraya Melaka memang terbaik.

2. Pada kesempatan ini juga, aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada Boss Tourism Malaysia Melaka, En. Jefri atas kepercayaan dan jemputan ini. Sesungguhnya ia satu pengalaman yang indah dapat bekerjasama dan menjalinkan hubungan antara Universiti dan Industri. Saya percaya ramai yang mendapat manfaat dari kerjasama ini ...terutamanya para pelajar. Ecehh, macam bagi ucapan pulak. Maih tengok gambar-gambar sekitar majlis ...




Kena bertugas pada hari kejadian
Bersama sebahagian geng kelab Cycle X


On road





Test panjat bukit sikit


Baru sampai


Muka penuh harapan ...tapi tak menang
Sekitar Upacara Ucapan sebelum perasmian Taman Burung Melaka

Arif test Zizan atas pentas!!!


Sempat bersama Zizan

Ucapan terima kasih


Me & Jee
The Volunteers!!!


Gambar sebagai hiasan. At Intekma Resort Shah Alam

3. Yang paling best, oleh kerana four wheel jeep tak sampai-sampai... kereta Ad Resort aku telah menjadi official Media Car utk kayuhan ini. Aku bawa 3 orang videographer + photographer duduk kat boot. Bukak pintu luas-luas dan Ng Yen Yen & Ali Rustam follow di belakang. Seronok jugak drive kereta di tengah-tengah jalan ...tak siapa marah.





Preparation, refer HERE



Akmal Adanan, Photographer
+6013.779.3993

No comments: