Friday, March 15, 2013

Pasar Karat Muar

Me
1. Berjumpa sekali lagi. Kalau semalam aku di Shah Alam selama 2 hari pecah kepala berbincang curricular review, Hari ni aku on the way ke Johor Bahru balik kampung. Tq to my sports car ad resort yg banyak membantu urusan perjalanan ini. Memang tak mengecewakan.... 

2. Hari ni plan nak jimat kos toll... So lalu jalan biasa jer, fr Melaka -Muar - Batu Pahat - Kluang - Senai - Kulai dan sebagainya... Sempat lalu Kesang seterusnya Tanjung Bunga sebelum sampai Bandar Maharani.









3. Nak dipendekkan cerita, aku singgah sekejap ke pasar karat di Muar ni. Barang-barang yang dijual mmg authentic, hampir kesemuanya barang lama, dari signboard, Kenderaan, permainan, buku, pinggan mangkuk, peralatan telekomunukasi Dan lain-lain lagi. Best cuci mata hari ni. Jom tengok gambar-gambar yang sempat dicuri. Ahahaaaaa

4. Okay, harap dapat beri sedikit info kepada semua peminat-peminat pasar karat sedunia. Memang best melihat semua barang-barang lama ni. Dapat aku imbas kembali sejarah silam masa aku kecik-kecik dulu.


Akmal Adanan, Photographer
+6013.779.3993

--
Sent from Fast notepad

Sent from my Sony Xperia™ smartphone


No comments: