Thursday, March 14, 2013

Meeting with TNC (PJI & A), UiTM

Human Capital
The schedule
Senat Meeting Room
Semester ini antara semester yang paling banyak meeting dan outstation dalam sejarah. Ini minggu ke 6 berturut2 aku keluar untuk mendengar taklimat pembangunan fakulti dan universiti. Memang baik segala perancangan ini. Diharapkan kita dapat laksanakan dengan sebagainya.
Akibatnya juga, aku back to back kena ganti kelas di sebelah malam. Malam semalam aku dah uruskan satu kelas. Balik dr Shah Alam nt, aku ada kelas malam ini. Tinggal seminggu sahaja lagi kuliah akan tamat. Kertas melambak nak tanda...yeayy!!!


Meeting hari ni dengan TNC, PM Dr. Norsaadah, bersama TD, TR Cawangan. Membincangkan urusan Perhubungan Industri & Masyarakat, Alumni. Aku orang kecil jer, menjadi pemerhati perbincangan orang-orang besar di UiTM.


Akmal Adanan
0137793993

No comments: