Friday, September 24, 2010

OUTSTATION - PENANG Sept.2010

Joshua & Nesa, Pre-wedding photoshoot Sepang/ MELAKA

1. Aku bangun tidur lewat hari ni. Tiba-tiba aku tersedar aku sudah mula berpeluh.. panas, jam menunjukkan pukul 930pagi. Semua gara-gara pomen bengkel moto aku datang tengah malam buta nak repair tukar tiub tayar aku yang bocor seabad yang lalu. Terkejut aku dikejutkan dari mimpi, ingatkan hal penting ...tp Xpe laa at least Xpayah la aku naik kete pergi keje yang dekat sepelaung je hari ni.

2. Di satu sudut, laptop aku masih terpasang dan tak pernah aku matikan sejak berbulan yang lalu. Kononnya kerja banyak.. sayang nak matikan nanti lambat nak sambung kerja. ahaaaaa..... aku pun bergegas ke opis sebab beberapa appointment hampir terlepas.

3. Hampir tengah hari, iaitu tepat jam 1115pagi, aku bergegas lagi sekali ke open house di Paya Rumput. Banyak gegasan aku buat hari ni nampaknya. Siap je semua, solat jumaat... gegas sekali lagi. Petang ini jam 3petang, aku sibuk siapkan gambar-gambar Joshua & Nesa utk di frame kan sebelu reception mereka awal oktober nanti. Kerja asasi aku, masih terbengkalai ...aduhhhh..

4. Untuk pengetahuan, aku terpaksa menangguhkan kerja-kerja aku sekali lagi... petang nanti atau masa antarabangsanya 1730 hrs aku bertolak ke Pulau Pinang untuk 2 hari atas urusan kerja.. Lepas ni setiap minggu aku penuh dengan trip. Pada girlfriend2 yang mungkin bercita-cita nak ajak aku tengok wayang atau makan seafood, aku mintak maaf banyak2 ...kerja lebih penting ketika dan saat entry ini ditulis...

Sampai jumpa lagi ..apa2 aku Update dari Utara nanti okeyy!!! see u =)





Akmal Adanan
0127655165

No comments: