Monday, September 27, 2010

Pre-Wed JOSHUA & NESA


1. Sebulan dah sebenarnya usia gambar-gambar photoshhot JOSHUA & NESA nie aku amek. Tp minta maaf banyak-banyak, oleh kerana banyak urusan rakyat yang lain, aku terpaksa dulu kan mana yang perlu. Joshua & Nesa ni sgt bagus orangnye.. selalu tersenyum. Terasa sangat aku ni di Malaysia (1 Malaysia). Kami buat Photoshoot ni di Sepang dan keesokkan harinya di Melaka. Tapi oleh kerana faktor cuaca dan masa yg sangat suntuk, mmg Xdapat explore dan apply semua idea2 yang ada. Take a look ...







2. Hari ni hari Isnin ..hari yg bagi kebanyakan pekerja ...mereka akan rasa pelik untuk datang awal dan bersemangat utk bekerja ..Aku hanya insan yang biasa. Insan yang lemah. Setelah 2 hari buat full Penang tour dan duduk semalaman di dalam bas, terasa juga kekejangan bahagian otot punggung ni... Kami sampai lebih kurang pukul 4.30 pagi tadi. Fuhhhhh, mmg mengantuk sangat2, sampai la ni cek Xdpt tidoq norr.... keekeke. Hari ni Xdapat tulis banyak sebab idea kurang.

3. To Joshua & Nesa, thank you very much for trusting me to capture ur big day ...from My side, I am very happy to work with all of the incoming events. Enjoy!!!






Akmal Adanan,
0127655165

No comments: