Sunday, August 9, 2009

SPSS Class

Taken on September 4, 2007 at 11.59am. Akmal Adanan, Johor

1. Hari nie hari Ahad. Hari yang sgt disukai oleh kebanyakan orang di dunia ini.

2. Selalunya, Ahad lahh hari yang sesuai untuk bersantai, berjalan2 dengan kawan-kawan, ke pasaraya-pasaraya besar di kota, menonton movie2 terbaru dan sebagainya.

3. Tapi, hari ni, aku berada di fakulti. Belajar SPSS. Duration time: 9.00 pagi hingga 5.30ptg nanti. Sekarang adalah lunch break, so, aku ambil kesempatan menulis diari hidup aku nie. Tiada laa keseronokan dunia buat sementara. Tanggungjawab lain lebih penting sekarang.

4. Semalam seharian aku guna masa aku utk design album. Dari pagi hingga ke petang. Sebelum maghrib, sempat aku ke Pameran Pengantin di Midvalley bersama Ajib, Qayyum, and abg Wan. Abg Wan belanje makan kat Strawberry Restaurant kat PJ, sedap woo... aku nk plot kat GPS aku, battery plak abes.. aduhhh...

5. Dalam pukul 11.30pm aku sampai rumah. Letih berjalan2... melihat kawan2 seperjuangan di booth masing-masing, aku terasa bangga.. kamu semua memang hebat. Then aku sambung lagi buat album, and stop at 3.30am.

1 comment:

Afiq Syahmi Adanan said...

eh ade gmba kat pt sulong tu... tp kau jumpe x gmba cegu yusak?