Thursday, August 29, 2013

Part 2: MITS MATTA Fair 2013, Melaka

Sekali lagi, pihak UiTM Melaka di bawah Fakulti Pengurusan Hotel & Pelancongan dijemput menjadi volunteer untuk satu penganjuran event peringkat negeri iaitu MITS MATTA Fair 2013, 23-25 Ogos 2013. Aku dan 4 orang students (Fitri, Izzati, Maisarah & Ashique) berkampung 3 hari di MITC Melaka sebagai seketariat event berkenaan.

PART 1: http://www.akmaladanan.com/2013/08/matta-fair-2013-melaka-23-25-august-2013.html


Sporting abes company ni

Suasana di dalam MITC Melaka

Anak Chinese sorang ni suka aku dukung

Last day.. Long queue for first 100 visitor present & ada coloring contest

Add caption

With the mascot ...Koala & Kangaroo

Bersama staff Air Asia

Bersama pengurus Thailand Tourism Board

Bersama team Secretariat Gary, Soh, Anne, Nor, Hanita

Makanan terjaga rapi

Behind the scene


Our tag


Terjumpa Eliryna

Selepas dinner


Antara hari paling sibuk aku pada Sabtu, 24 Ogos 2013, Pagi aku tolong uruskan open house mak cik aku di Klebang, Petang sampai malam MATTA Fair, Malam Futsal training dengan part 6. Really full of activities.

Mak cik aku, dan Hafiz

Tetamu open house

Main futsal malam tu

Banyak perkara aku belajar dari event ini. Aku sangat seronok dengan performance mereka yang membantu. Buat networking dengan ramai stakeholders tourism inside and outside Melaka dan banyak lagi. Betul kata orang, kadangkala pengalaman di luar kelas itu sangat memberi kesan yang jauh lebih baik.

Event MATTA Fair aku pernah pergi back in 2009 dulu

http://www.akmaladanan.com/2009/04/pelancongan.html


Akmal Adanan, Photographer
+6013.779.3993

No comments: