Thursday, May 30, 2013

Cycling Life: May 2013

1st Run

Terasa lapang rumput tak panjang

Apa senget-senget gambar nie

Love my bicycle very much!

Cute little girl

1. Sejak aku kena cramp last jamboree - TUCC Ride, lama aku X ride basikal kesayangan aku nie. Masa berjalan tersangatlah pantas. Tiba2 bulan 5 hampir ke penghujung. Lebih kurang 2 minggu lagi student masuk, and life back to square...

2. Hari ni mmg saja plan bangun terus siap2 nak berpeluh.. Nak burn some callories. Lama X bersenam badan pun rasa sangat lesu. Invest kat basikal pun dah beribu baik aku gerakan sewajarnya...
3. Pencapaian hari ni X membanggakan sangat. 5.68 km. Dgn few bukit dah cukup buat permulaan. Esok lusa aku try lagi....  Insyaallah

4. Ni tgh warming down. Yang paling best bila dapat menyaksikan rumput kawasan umah ni mati. Pandai juga aku meracun. Kalau tahu. Lama dah aku racun sendiri.. Dari kena saman beratus2.

5. Okay, nak mandi, breakfast and ke office soon!!!!

* Try apps baru, Strava Cycling n Running today. Quite reliable



Akmal Adanan

No comments: