Tuesday, May 21, 2013

Hidup ini & CDL Report

Tq Mdm Chew beri pinjam Laptop

Jadual hidup aku sgt busy walaupun cuti semester. Ada sikit relax tp busy mode. Susah aku nak terangkan.

Dah beberapa hari aku mengerjakan report exam ni. Sejak zaman aku pegang post sampai skrg dah tak pegang post aku paling tak berminat nak menghadap excel nie.... Tolong lah cepat siap. Chew tq also for the Chacos sebagai teman ...


Subway Sek. 7 Shah Alam


Lontong Klang Sek. 7 lama, Shah Alam


Last week kami-kami di Shah Alam sebab Ami Convo.. Tahniah!!

Tengok adik aku convo, teringat pulak zaman convo aku dulu2 ...rasa sangat berbangga apa yang diusahakan telah menjadi kenyataan.... Saja aku nak share gambar convo aku lama dulu ..ehehe. Gambar convo aku..click SINI

Rakan-rakan dalam 72nd UiTM Convocation 

Miss this moment so much!!! AhahahA!!!!

Sedang kita bersuka ria makan sedap-sedap, bercuti ...Kawan baik aku dari kecik lagi... Azwan Amir masih terlantar dI ICU... Last week aku sempat melawat, insyaallah aku datang lagi khamis nanti. Semoga Allah berinya kekuatan.. Amin

Akmal Adanan

No comments: