Wednesday, September 12, 2012

Ucapan Hari Raya ke-24

Mal & Jee, 1st Syawal, JB

1. Hari ni aku dengar dah masuk Syawal ke 24... di kala semua rakan-rakan ucap selamat hari raya pada hari terakhir Ramadhan, aku mengambil kesempatan ucap hari raya hari ini. Okay la tu, bukan pada ko sorang aku tak sempat ucap selamat hari raya .... nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada Nora & Zakiah pun tak sempat ....

2. Raya kali ni aku beraya 1st time dengan isteri ...dan family. Best dapat raya dengan family baru, suasana baru ...cuma masa agak limited sebab kena bahagi dua rumah kan. Nasib jodoh orang dekat, kalau aku teruskan hubungan percintaan dengan gadis Australia tu dulu memang susah la nak merancang cuti raya.

3. Aku baru je balik dari Sabah 7, 8 dan 9 September 2012 lalu. Badan dah lesu ...research nak kena submit before 14 September... tolong lah bagi kekuatan. Minggu ni aku ke Melaka (15 Sept.), Kuala Lumpur (16 Sept.), next other week trip Johor Bahru (22-23 Sept.). dan beberapa kerja hujung minggu yang perlu aku attend di sini. Walau sibuk, aku tetap suka kerja aku ...Alhamdulillah dikurniakan kerja yang begitu indah.

Group check in

Menenangkan kawan untuk berlepas

Bakal menawan Gunung Kinabalu

2nd day dinner, soft shell crab + prawn + sayur sedap

Sutera Harbour Jetty, KK

Rafa, Me & Duncan

With them ...otw back to jetty

BBQ @ Mamutik Island

Befor balik, shoot sekali lagi

Berangan nk dive ...

4. Berada di Sabah 3D 2N cukup membuatkan aku puas makan Sea food ...gila best makan sea food sana, setiap masa dan ketika fresh. Masakan pun best!! tq to Tania + Trever yang sangggup bawak aku keluar makan 2 malam berturut-turut2 di KK. Lepas kena sea food, siap ke Kopitiam Hong Yuan, makan roti kawen dan minum white coffee ....SELESAAA!!!! sampai sekarang teringat2 ...

5. Di Sabah, aku sempat ke Kundasan, Ranau, Kampung Nabalu, Poring Hot Spring, Canopy Walk, tengok Raflesia live, ke Mamutik Island dan macam-macam pengalaman ...

* Sorry lupa aku nk shoot gambar Mount Kinabalu ....sejuk sangat byk awan + kabus



Akmal Adanan
0137793993

No comments: