Wednesday, August 8, 2012

Steering

1. Sejak aku beli kereta sukan aku pada Disember 2011 ...aku rasa ada kekurangan pada cara pemanduan aku. Mula-mula, duduk tak berapa selesa ...jadi aku pun tukarlah seat. Click SINI.

2. Baru-baru ni, aku hantar kereta kepada Sam di JB utk tukar getah dan apa yang patut untuk menyenyapkan interior kereta aku. Walaupun Sam dah eksiden tak dapat siapkan kereta aku, semalam sempat aku lari ke Melaka, pasang semua komponen betulkan central lock pintu beakang yang sangkut etc. Alhamdulillah siap ...terbang RM40.00 jer. Ok lah tu.

Iklan di mudah

3. Semalam aku cuba menambahbaik keadaan kereta aku ...steering juga sangat memainkan peranan yang penting dalam pemanduan yang berhemat, pantas dan cekap. So, pagi semalam ...setelah aku cari steering 2-3 minggu ...akhirnya berjumpa dengan steering Nissan yang diidamkan ...

4. Duit dah dimasukkan, just tunggu barang sampai 2 atau 3 hari nanti ....

Doakan yer kawan-kawan.




Aku pilih steering yg tengah-tengah tu


Akmal Adanan
0137793993

No comments: