Tuesday, June 28, 2011

Kenangan

Restoran Zam Zam, BP
1. Enam tahun dulu inilah restoran tempat kami (photographer B.Pahat) berkumpul sementara menunggu film tgh develop + gambar dicuci... Masa ni lah kami berborak tentang pengalaman amek gambar kat rumah pengantin sebelum itu.

2. Macam-macam cerita, ada yg pening kepala sebab rumah zink Xde syiling (flash Xleh bounce), film tak rolling (abes snap kosong je dari tadi tp Xrecord kat film), kena marah mak andam, pengantin tak tau pose keras mcm kayu dan mcm2 lagi ..aku sbg org baru dengar je dgn perasaan takut ...

3. Aku rindu kawan-kawan lama yang sama-sama berkecimpung dalam wedding photography dulu. Ada yang masih aktif, ada yang telah pun berhenti mengambil gambar perkahwinan lagi, ada juga yang telah kembali ke rahmatullah ... mereka lah orang-orang yang sama-sama membantu budak mentah macam aku utk faham apa itu wedding photography. Pengalaman aku guna film kamera bersama mereka memang aku akan ingat sampai bila-bila ..

25 Mei 2011 adalah tahun ke-6 aku celebrate ulangtahun amek wedding pertama aku ... Terima kasih arwah abah + arwah haji ismail dan semua kawan yang banyak membantu ...

Jasa mu akan dikenang ...




Akmal Adanan
0137793993
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: