Sunday, February 20, 2011

Pelancaran Kerja Pembinaan UiTM Jasin

Najib menyampaikan ucapan sempena Pelancaran Kerja Pembinaan UiTM Jasin
pada 19 Februari 2011
/ akmaladanan

1. Aku bertugas sebagai jurugambar rasmi utk event kali ni. Jurugambar punyalah ramai sebab UiTM ade ramai jurugambar (students photography dan juga masscomm). Tak kurang juga, rata-rata manusia di Malaysia di muka bumi ni juga mempunyai sebuah atau dua buah kamera. Kesian juga aku kat diri aku sendiri dan press phoographer tak dapat bekerja dengan efficient. Kena halang/ tolak dengan security perkara biasa, nak berebut tempat yg sememangnya sempit satu hal lain. ekekek ape pun aku gagal dapatkan moment semasa DS Najib sain plak pelancaran tu. Abes bos aku marah.

2. Aku up dulu seketul gambar DS Najib bagi ucapan, kemudian ade masa aku upload gambar-gambar yg lain pulak. Dua hari yang lepas merupakan hari yg paling memenatkan dalam hidup aku. Pagi 630 pagi aku dah turn up untuk cover event ni. Balik lewat petang. Malam aku siapkan album, edit buku etc. Ahad juga sama, aku in charge lawatan Dato VC UiTM. Seronok bila sibuk ni ...tp aku sedih masa terlalu cepat berlalu ...

p/s: Malam tadi aku mimpi jadi polis, lepas tu ada sebuah rompakkan. Perompak tu sempat salam aku mintak maaf then tembak kawan aku (kawan baik aku masa sekolah dulu) sampai mati. Berpeluh2 aku berlari kejar perompak tu ...cilaka betul. Then aku bangun aku rasa panas. Pasal aku tertidur tanpa mandi ... ekekee




Akmal Adanan
0127655165

1 comment:

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Oh! so nice picture nie.. like "BAzuki" shoot!.. people and caption in pict.. =)