Sunday, December 26, 2010

BRAVO MALAYSIA AFF SUZUKI CUP

1. Aku sangat terhibur menonton perlawanan MALAYSIA vs INDONESIA tadi. Tak keterlaluan kalau aku katakan inilah permainan Malaysia yang terbaik setakat ni. Aku seakan tidak percaya mereka sehebat ini. Syabas Malaysia.

2. Inilah yang sangat ditunggu-tunggu sejak sekian lama. Ntah berapa gelas air Teh 'o' aku tumpah. Suara aku hilang bahana menjerit2 macam kena histeria kat mamak Muar nie. Tapi Xapalah, mmg enjoy tengok match ni tadi. Sultan Pahang juga sangat seronok sampai gosok2 kepala Kuna tadi. Lihat macam mana kasih sayang seorang Sultan. Best best best ...

3. Terima kasih Rajagopal, pemain2, dan semua yang terlibat dalam team Malaysia ..tahniah laa brader ;)



Akmal Adanan,
0127655165
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: