Sunday, June 16, 2013

KEEP CALM & TAKE OFF YOUR SHOES

Happened today


1. Semalam (Sabtu) seharian aku cari maklumat tentang iPad dari pagi sampai ke petang ...sempat juga aku download beberapa video utk kegunaan kelas nanti. Harap-harap dapat sebijik utk digunakan dalam teaching environment baru nanti.

2. Hari ni (Ahad), aku determine nak kemas bilik aku yang super chaos bersepah sana sini dengan kertas tak pakai, habuk dan sebagainya ...siap sapu dan mop segala ruang, aku rasa sampai masanya aku tukar policy utk "tidak memakai kasut" di dalam bilik... tengok berapa lama bilik yang bersih ini boleh bertahan ...


Photoshop

Siap ditampal pada pintu bilik


3. Thank you pada cik wifey yang baik hati sudi tolong.. sekarang nak sambung buat slide ...and few more important things in mind ...adios!!



Akmal Adanan, Photographer
+6013.779.3993

No comments: