Wednesday, May 16, 2012

Wedding: Adi & Ika

Adi Hakim & Asfarina Kartika, 13 May 2012, Outdoor Photoshoot

1. Diam tak diam sekarang dah pertengahan bulan May, sekejap lagi Jun dan seterusnya. Cepat sungguh masa berlalu, budak-budak cuti semester, aku ingat dapat relax sikit, hakikatnya banyak betul kerja aku kena buat dan masih banyak yang tertangguh ...apa pun nasib ada orang yang memahami rutin hidup aku yang sibuk ni.

2. Kadang-kadang pagi aku di Melaka, makan tengah hari di Shah Alam, malam dinner lempeng jawa di Johor ...aku kadang marah sungguh dengan kereta nissan supercar aku, jalan banyak, then asik mintak petrol jer ...terganggu gaji aku bulan ni.

3. Apa pun, minggu lepas, 13hb May 2012, aku sungguh gembira kawan aku Adi kawen dengan pasangannya Ika. Diam tak diam aku berpeluang duduk di belakang kereta CLS dipandu oleh pengantin. Ada juga Adi offer aku pandu, tp secara peribadinya aku tak berani bawa kereta lebih dari 11k nie. Kang tersondol lori, mau tak haru aku nak membayarnya.



*****

4. Mari aku Share sikit gambar2 sekitar outdoor shoot di Batu Pahat ...aku curi2 amek gambar nie. OP nya Rahmat Ali, jurugambar terkenal Batu Pahat, click SINI. Sapa nak kawen aku cadangkan kawan aku nie. Aku pun rasa nk aktif balik amek gambo. Maaf kalau gambar2 yg aku share ni tak cukup lawa, maklumlah, lama tak pegang kamera ....
























5. Terima kasih sudi datang blog aku yg dah hampir pupus ni ...nanti aku share lain2 cerita. Banyak benda aku nak share, semua best-best pulak tu ...kalau sudi nak komen, komen lah, kalau tak pun, datang menjenguk sudah cukup besar ertinya bagiku ini ...







Aku yang terlalu happy tanpa sebab
*Selamat Hari Guru ...kepada semua guru-guru ku sejak aku lahir sampai ke hari ini ....

Official Photographer: Rahmat Ali
Assisted by: Khalis Imran
Assisted by: Akmal Adanan

Akmal Adanan
0137793993

4 comments:

rahmat ali said...

so sweets...nice done mal.

AKMAL PHOTOGRAPHY said...

Tq abg rahmat :)

Atinnishi said...

Adi hakim tu cousin saya..Setakat yang saya tengok,gambar2 tu cantik laa..Congrate berjaya amek gambar dengan baik..Nice picture..! :)

AKMAL PHOTOGRAPHY said...

Hi Atin, saya membantu Adi sahaja ...official photographer & album is from rahmat ....Tq!!!